pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Leszek Gracz

Leszek Gracz - autor


okładka książki - Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Jacek Rudewicz

Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym
Grażyna Rosa, Leszek Gracz

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące   zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,   komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się...
26.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Młodzi nabywcy na e-zakupach
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Osoby z badanego segmentu,,młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich...
pozycja niedostępna