pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Lechosław Garbarski

Lechosław Garbarski - autor


okładka książki - Jak przekuć talent w sukces w sztuce, sporcie, nauce i biznesie?
Lechosław Garbarski

Jak przekuć talent w sukces w sztuce, sporcie, nauce i biznesie?

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Prawie każdy posiada jakiś talent, ale jednym udaje się go w życiu wykorzystać, a innym nie. W książce można odnaleźć odpowiedzi na często nurtujące nas pytania: - Czy talent ma charakter wrodzony czy wymaga kształtowania -...
50.12 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?
Lechosław Garbarski

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić...
55.46 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Koszty i efekty działań marketingowych
Lechosław Garbarski (red.)

Koszty i efekty działań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Komplikujące się warunki rynkowe sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej podejmują działania marketingowe, między innymi z zakresu kształtowania instrumentów oddziaływania na rynek (produktu, ceny, dystrybucji, komunikacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk (red.)

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania nabywców. Seria: Marketing bez tajemnic
Lechosław Garbarski

Zachowania nabywców. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski

Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w...
pozycja niedostępna