Księgarnia »
Indeks autorów »
Lechosław Garbarski
Lechosław Garbarski - autor
Lechosław Garbarski
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka; Prawie każdy posiada jakiś talent, ale jednym udaje się go w życiu wykorzystać, a innym nie. W książce można odnaleźć odpowiedzi na często nurtujące nas pytania: - Czy talent ma charakter wrodzony czy wymaga kształtowania -...
50.12
Wyślemy w czasie: 24 h
Lechosław Garbarski
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić...
55.46
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Lechosław Garbarski (red.)
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Wstęp Komplikujące się warunki rynkowe sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej podejmują działania marketingowe, między innymi z zakresu kształtowania instrumentów oddziaływania na rynek (produktu, ceny, dystrybucji, komunikacji...
pozycja niedostępna
Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku -...
pozycja niedostępna
Lechosław Garbarski
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka; Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w...
pozycja niedostępna
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka; Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w...
pozycja niedostępna