pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krzysztof Opolski

Krzysztof Opolski - autor


okładka książki - Biznesplan. Jak go budować i analizować
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Biznesplan. Jak go budować i analizować

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci Pokazano...
46.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych....
51.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gra o prawdę czyli o uczciwości w biznesie Rozmowy z Chatem
Krzysztof Opolski, Tomasz Potocki, Krzysztof Turowski

Gra o prawdę czyli o uczciwości w biznesie Rozmowy z Chatem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Gra o prawdę to jakże ważna, potrzebna i rewelacyjna książka podejmująca tematykę uczciwości. I to nie tylko uczciwości w biznesie. Mamy tu bowiem do czynienia z rozważaniami trzech Panów: Pana KT, Pana KO i Pana Chata, którzy w...
20.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się...
56.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Na bank, czyli o bankach i finansach rozmowy nieuczesane z komentarzem, także naukowym
Krzysztof Opolski, Tomasz Potocki, Krzysztof Turowski

Na bank, czyli o bankach i finansach rozmowy nieuczesane z komentarzem, także naukowym

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Masz jak w banku albo masz to na bank. Czyli pewność w działaniu i interesach. Banki to zatem symbol solidnego bezpieczeństwa dla naszych pieniędzy. Czy tak jest w istocie Czy banki były, są i będą ostoją w bogactwie i w biedzie Te...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Po co nam praca?
Ewa Opolska, Krzysztof Opolski, Krzysztof Turowski

Po co nam praca?

Książka. Wydawnictwo: Arkady ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka ta choć odpowiada na najbardziej fundamentalne i istotne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy jest przede wszystkim zapisem pełnej humoru i lekkości rozmowy dwóch przyjaciół. Wspólnie, czasem się różniąc,...
31.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie,...
45.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie -...
42.13 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Biznesplan Jak go budować i analizować
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Biznesplan Jak go budować i analizować

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka dla chcących założyć firmę lub planujących rozwój własnego przedsiębiorstwa. Autorzy poprzez praktyczne przykłady konkretnych przedsiębiorstw przedstawiają metody planowania biznesowego. Złożone problemy menedżerskie...
40.33 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Historia ludzkiej chciwości
Krzysztof Opolski, Krzysztof Turowski

Historia ludzkiej chciwości

Książka. Wydawnictwo: Arkady ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
To dobra książka na trudne czasy. Znany ekonomista profesor Krzysztof Opolski i dziennikarz Krzysztof Turowski rozmawiają o jednej z ludzkich przywar - chciwości. Czytając tę wymianę zdań erudyty i eksperta, pełną anegdot i odwołań...
26.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metodologia pomiaru funkcjonowania sieci administracji publicznej
Piotr Modzelewski, Krzysztof Opolski (red.)

Metodologia pomiaru funkcjonowania sieci administracji publicznej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Coraz bardziej popularnym podejściem w sektorze publicznym jest koncepcja sieci współrządzenia (governance networks), która zawiera w sobie m.in. koncepcję sieci administracji publicznej. W ramach kontroli zarządczej kierownicy jednostek...
19.99 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Biznesplan jak go budować i analizować
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Biznesplan jak go budować i analizować

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub roz­wój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: czy to sięopłaci Pokazano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Finansjalizacja. Wpływ na gospodarkę i społeczeństwo
Agata Gemzik-Salwach, Krzysztof Opolski (red.)

Finansjalizacja. Wpływ na gospodarkę i społeczeństwo

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Finansjalizacja staje się niezwykle istotnym tematem we współczesnym świecie, szczególnie w świetle powtarzających się kryzysów finansowych i przeobrażeń, jakim ulega obecnie gospodarka rynkowa. Problematyka ta nabiera coraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes plan. Jak go budować i analizować?
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Biznes plan. Jak go budować i analizować?

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Bożena Dykowska, Monika Możdżonek

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski, Magdalena Wereda

Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to trudno jest powiedzieć, gdzie jesteś... Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być... Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam nie zawiedzie... Zawsze jest bowiem dobry czas,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wealth. Management. Bankowość dla bogatych
Krzysztof Opolski, Tomasz Potocki, Tomasz Świst

Wealth. Management. Bankowość dla bogatych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Świat ludzi bogatych zawsze fascynował, niepokoił, przyciągał. Pochodzenie bogactwa, sposób jego użytkowania, ryzyko posiadania stanowiły obiekt zainteresowania rożnych grup zawodowych - artystów, uczonych, polityków czy bankowców. Grupa ludzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych
Krzysztof Opolski, Janusz Kudła

Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem akademickim obejmującym w tak szerokim stopniu zagadnienia z obszaru jakości usług finansowych, ujmowanej zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Książka koncentruje się na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc...
pozycja niedostępna