pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krzysztof Łobos

Krzysztof Łobos - autor


okładka książki - Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw
Krzysztof Łobos, Paula Pypłacz

Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw
Krzysztof Łobos (red.)

Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
W tej wieloautorskiej monografii skoncentrowano się na ukazaniu wielości determinant efektywności działania przedsiębiorstwa. Uporządkowano je generalnie w zgodzie z kryterium funkcjonalnym. Zaprezentowano więc determinanty z obszaru marketingu...
pozycja niedostępna

okładka książki - SME in Poland and Ukraine. Prospect for future and functioning conditions
Krzysztof Łobos, Olena Yermoshkina (red.)

SME in Poland and Ukraine. Prospect for future and functioning conditions

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
The monograph was taken about the conditions of the functioning and development of small and medium-sized companies in Poland and Ukraine. There is considerable disparity between the development of this segment of companies in both countries....
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Aniela Styś, Krzysztof Łobos (red.)

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary...
pozycja niedostępna

okładka książki - Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym. Stan i perpsektywy
Paweł Zygarłowski, Krzysztof Łobos (red.)

Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym. Stan i perpsektywy

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia powstała jako praca zbiorowa autorów, których doświadczenie oraz wiedza z obszaru zarządzania i procesów zmian w szkolnictwie wyższym, w szczególności w zakresie procesów konsolidacji, umożliwiła przygotowanie dzieła...
pozycja niedostępna

okładka książki - Between Crisis and Innovation
Krzysztof Łobos, Peter Schiffauer (red.)

Between Crisis and Innovation

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Does the global economic and financial crisis put European integration into question or does it rather constitute a challenge and an opportunity for the European Union to innovate both economically and politically and to become an actor in global...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody
Krzysztof Łobos, Daniel Puciato

Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Organizacje - proste idee, zasady, narzędzia
Krzysztof Łobos

Organizacje - proste idee, zasady, narzędzia

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka adresowana jest do osób poszukujących w zarządzaniu prostych narzędzi i zasad. Chodzi jednak nie tyle o łatwość implementacji, która zawsze jest kwestią indywidualnych warunków sytuacyjnych, ile o przejrzystość konstrukcji i idei. W naukach...
pozycja niedostępna