pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krzysztof Jasiecki

Krzysztof Jasiecki - autor


okładka książki - Deinstytucjonalizacja polityk publicznych a wojna w Ukrainie i wyzwania migracyjne w Polsce
Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Pacek

Deinstytucjonalizacja polityk publicznych a wojna w Ukrainie i wyzwania migracyjne w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Aspra ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Katalizatorem działań stało się przygotowanie i zorganizowanie na Uniwersytecie Warszawskim 15 marca 2021 r. międzynarodowej konferencji naukowej Deinstytucjonalizacja w politykach publicznych nowy paradygmat rozwoju. Jej przebieg i kontynuacja w...
46.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej
Urszula Kurczewska, Krzysztof Jasiecki (red.)

Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych. Autorzy związani z różnymi ośrodkami naukowymi i unijnymi koncentrują się w...
39.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kapitalizm po polsku. Między modernizacją a perypetiami Unii Europejskiej
Krzysztof Jasiecki

Kapitalizm po polsku. Między modernizacją a perypetiami Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: IFiS PAN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka ma charakter interdyscyplinarny. Można ją zaliczyć zarówno do prac z zakresu porównawczej ekonomii politycznej, jak i makrosocjologicznej analizy wielości kapitalizmu czy nawet socjologii ekonomicznej lub nowego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu
Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach...
pozycja niedostępna