pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krzysztof Fonfara

Krzysztof Fonfara - autor


okładka książki - Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.
Krzysztof Fonfara (red.)

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Krzysztof Fonfara

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw. Autor przybliżył...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
Krzysztof Fonfara

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym
Krzysztof Fonfara, Marian Gorynia, Eugeniusz Najlepszy, Jerzy Schroeder

Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Autorzy książki dokonali selekcji prezentowanych w niej zagadnień. W czasie jej pisania starali się przestrzegać dwóch założeń. Z jednej strony chodziło im o prezentację najbardziej istotnych i reprezentatywnych poglądów występujących w...
pozycja niedostępna