pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski

Krzysztof Ciejpa-Znamirowski - autor


okładka książki - Zagrożenia i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski

Zagrożenia i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)

Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 13.31 zł  12.08 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 13.31 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Problemy zarządzania na rynku kapitałowym
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski

Problemy zarządzania na rynku kapitałowym

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
pozycja niedostępna

okładka książki - Ekonomiczne ograniczenia rozwoju rynku kapitałowego w Polsce
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski

Ekonomiczne ograniczenia rozwoju rynku kapitałowego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacje na polskim rynku finansowym. Tom 3
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski (red.)

Innowacje na polskim rynku finansowym. Tom 3

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Seria: Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
pozycja niedostępna