Księgarnia »
Indeks autorów »
Krystyna Wójcik
Krystyna Wójcik - autor
Krystyna Wojcik
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Książka jest 9. wydaniem praktycznego poradnika zawierającego wskazówki dla autorów prac licencjackich, magisterskich i doktorskich w zakresie prawidłowego tworzenia prac akademickich. Autorka w sposób przystępny i przejrzysty wskazuje...
pozycja niedostępna
Krystyna Wojcik
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda; Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: - Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje,...
pozycja niedostępna
Krystyna Wojcik
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda; Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: - Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe,...
pozycja niedostępna
Krystyna Wojcik
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Książka jest VIII wydaniem praktycznego poradnika zawierającego wskazówki dla autorów prac licencjackich, magisterskich i doktorskich w zakresie prawidłowego tworzenia prac akademickich. Autorka w sposób niezwykle przystępny wskazuje...
pozycja niedostępna
Krystyna Wójcik
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Oprawa: miękka; Książka przeznaczona jest zarówno dla autorów prac magisterskich, licencjackich, jak i doktorskich. Przybliża technologię tworzenia pracy dyplomowej, jej strukturę oraz układy treści zilustrowane przykładami z zakresu marketingu, zarządzania, finansów...
pozycja niedostępna