pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Krystyna Mazurek-Łopacińska - autor


okładka książki - Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Brak;
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Krystyna Mazurek-Łopacińska (red.)

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii...
pozycja niedostępna