pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Krystyna Chałas

Krystyna Chałas - autor


okładka książki - Przymioty osoby ludzkiej edukacja aksjologiczna i wychowanie ku wartościom
Krystyna Chałas, Małgorzata Łobacz

Przymioty osoby ludzkiej edukacja aksjologiczna i wychowanie ku wartościom

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Wprowadzenie I. Podstawy aksjologii i teleologii edukacji szkolnej 1. Pojęcie wartości 2. Teorie i koncepcje wartości 3. Struktury, typologie i hierarchie wartości 4. Funkcje wartości w życiu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim. Tom 1. Dydaktyka zaangażowana - z doświadczeń Katedry Dydaktyki i Edukacji Szkolnej KUL
Krystyna Chałas

Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim. Tom 1. Dydaktyka zaangażowana - z doświadczeń Katedry Dydaktyki i Edukacji Szkolnej KUL

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Najnowsza monografia Pani Profesor Krystyny Chałas, wyróżnia się znacznym potencjałem naukowo-poznawczym, wzbogacającym pedagogikę szkoły wyższej w obszarze dydaktyki akademickiej. Łączy zalety...
40.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Cierpienie dzieci i młodzieży - aspekty aksjologiczne i dydaktyczne
Krystyna Chałas

Cierpienie dzieci i młodzieży - aspekty aksjologiczne i dydaktyczne

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wstęp I. Teoretyczne podstawy cierpienia 1. Pojęcie cierpienia i jego ogólna charakterystyka 2. Chrześcijański sens cierpienia 3. Źródła i rodzaje cierpienia 4. Cierpienie graniczne jako szczególny...
19.50 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka. Tom 2. Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły
Krystyna Chałas, Beata Komorowska, Marta Buk-Cegiełka (red.)

Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka. Tom 2. Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Drugi tom publikacji poświęcony współczesnym problemom nauczania i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka. Tom 1. Wokół aktualnych problemów wychowania i nauczania
Krystyna Chałas, Beata Komorowska (red.)

Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka. Tom 1. Wokół aktualnych problemów wychowania i nauczania

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Pierwszy tom publikacji poświęcony współczesnym problemom nauczania i...
23.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Moc wychowacza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
Krystyna Chałas

Moc wychowacza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości

Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2011; Oprawa: ;
Każdy z nas żyje w przestrzeni sytuacji celowych, zaplanowanych, przemyślanych czasem w najdrobniejszych szczegółach oraz tych przypadkowych, zaskakujących nas, które zesłał los. Sytuacje tworzone celowo jako sytuacje wychowawcze znalazły swoje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 1. Konteksty teoretyczne, poglądy, wyniki badań
Krystyna Chałas (red.)

Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 1. Konteksty teoretyczne, poglądy, wyniki badań

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy, wpisane w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są nieprzewidziane sytuacje. Ten styl pracy...
35.83 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 2. Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne
Krystyna Chałas, Beata Komorowska (red.)

Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 2. Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wychowanie ku wartościom religijnym. Tom 4
Krystyna Chałas, ks. Adam Maj, ks. Janusz Mariański

Wychowanie ku wartościom religijnym. Tom 4

Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wychowanie ku wartościom religijnym - perspektywa socjologiczna Wychowanie ku wartościom religijnym - perspektywa teologiczno-pedagogiczna Wychowanie ku wartościom religijnym - elementy teorii i praktyki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wychowanie ku wartościom. Tom 1. Elementy teorii i praktyki
Krystyna Chałas

Wychowanie ku wartościom. Tom 1. Elementy teorii i praktyki

Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje teoretyczne podstawy wychowania ku wartościom na tle charakterystyki współczesnej sytuacji wychowawczej w aspekcie wartości. Zawiera kompendium wiedzy na temat godności, wolności, tolerancji i odpowiedzialności, a także...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wychowanie ku wartościom wiejskim jako szansa integralnego rozwoju wychowanka
Krystyna Chałas

Wychowanie ku wartościom wiejskim jako szansa integralnego rozwoju wychowanka

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Oprawa: twarda;
Wykaz skrótów Wprowadzenie ROZDZIAŁ I Wybrane pedagogiczne inspiracje integralnego rozwoju człowieka 1. Integralny rozwój osoby w ujęciu Karola Wojtyły 2. Koncepcja integralnego wychowania i rozwoju w ujęciu Stefana Kunowskiego 3. Środowisko...
pozycja niedostępna