Księgarnia »
Indeks autorów »
Klaudia Cymanow-Sosin
Klaudia Cymanow-Sosin - autor
Jacek Siewiora, Klaudia Cymanow-Sosin
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Rodzina jako wspólnota osób potrzebuje wzajemnej troski i dbałości, zaangażowania, ale nade wszystko respektowania własnej hierarchii wartości, która wyrasta z systemu wartości uniwersalnych. Wszystko to razem wzięte stanowi o tym, że rodzina jawi się...
pozycja niedostępna
Klaudia Cymanow-Sosin
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na...
pozycja niedostępna
Klaudia Cymanow-Sosin
Książka. Wydawnictwo: Petrus ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja...
21.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Klaudia Cymanow-Sosin
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Przedszkole / trzylatki i młodsze; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Książeczka bawi i uczy, dzięki zastosowaniu metody skojarzeniowej. Kolory każdorazowo zostały dopasowane do kategorii prototypowych. Dziecko uczy się w ten sposób łączenia doświadczeń zmysłowych z wiedzą kontekstową. Zaproszenie go do słuchania...
pozycja niedostępna
Klaudia Cymanow-Sosin
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji jak i potwierdzających te intuicje badań wynika...
pozycja niedostępna