pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Kazimierz Rogoziński

Kazimierz Rogoziński - autor


okładka książki - Zarządzanie wartością z klientem
Kazimierz Rogoziński

Zarządzanie wartością z klientem

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Kazimierz Rogoziński

Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych. Przeprowadzona w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotne
Monika Dobska, Kazimierz Rogoziński (red.)

Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie relacjami w usługach
Kazimierz Rogoziński (red.)

Zarządzanie relacjami w usługach

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki następnej generacji, a więc takie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Transformacja w usługach. Sektor usług w Polsce w latach 1990-1999. Zeszyty naukowe 9
Kazimierz Rogoziński (red.)

Transformacja w usługach. Sektor usług w Polsce w latach 1990-1999. Zeszyty naukowe 9

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług na przykładach
Kazimierz Rogoziński (red.)

Marketing usług na przykładach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowy marketing usług
Kazimierz Rogoziński

Nowy marketing usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik poświęcony jest zastosowaniom marketingu w sektorze usług. Ze względu na ogromną różnorodność i zróżnicowane znaczenie usług, autor wykracza poza sferę określoną mianem działalności gospodarczej, opisując także organizacje typu non...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2
Kazimierz Rogoziński (red.)

Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce zebrano referaty z drugiej konferencji poświęconej marketingowi usług profesjonalnych. Tematem, wokół którego koncentruje się większość prac, jest jakość usług. Wychodząc od teoretycznego ujęcia problemu, poprzez jego prezentacje w...
pozycja niedostępna