Księgarnia »
Indeks autorów »
Karol Jakubowicz
Karol Jakubowicz - autor
Karol Jakubowicz
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Autor książki, jeden z najwybitniejszych polskich medioznawców, z wielką erudycją i barwnie omawia wzajemne uzależnienie mediów i demokracji. Gwałtownie zmieniają się media, erozji ulegają podstawy demokracji, a w efekcie komplikuje się...
pozycja niedostępna
Karol Jakubowicz
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; W serii Akademickie warsztaty dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów. Nowa wersja,,grubej kreski to...
pozycja niedostępna
Karol Jakubowicz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX...
pozycja niedostępna
Karol Jakubowicz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna...
pozycja niedostępna
Karol Jakubowicz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Autor autorytet w dziedzinie mediów publicznych analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur uzasadnia tezę że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości...
pozycja niedostępna