pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Justyna Witkowska

Justyna Witkowska - autor


okładka książki - Rynek biur podróży w Polsce
Dorota Ostrowska, Anna Lipska, Justyna Witkowska

Rynek biur podróży w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży. Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania rynku biur podróży. Czytelnik dowie się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska

Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele...
pozycja niedostępna