pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Justyna Bakalarska-Stankiewicz - autor


okładka książki - Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Czy irytuje Cię słowo naukowczyni, chociaż naukowiec brzmi neutralnie Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz Albo odwrotnie nie rozumiesz, dlaczego wciąż...
40.28 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Content marketing. Od strategii do efektów
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Content marketing. Od strategii do efektów

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Copywriting sprzedażowy Język korzyści w praktyce
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Copywriting sprzedażowy Język korzyści w praktyce

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przewodnik i zeszyt ćwiczeńPodobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę...
30.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Content marketing. Od strategii do efektów
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Content marketing. Od strategii do efektów

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w...
pozycja niedostępna