pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Józef Perenc

Józef Perenc - autor


okładka książki - Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Józef Perenc, Joanna Hołub-Iwan

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesna ekonomika usług
Stanisław Flejterski, Aleksander Panasiuk, Józef Perenc

Współczesna ekonomika usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług – najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach:...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynek usług ubezpieczeniowych
Józef Perenc

Rynek usług ubezpieczeniowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Niniejsza pomoc dydaktyczna powstała z inicjatywy dwu uczelni: Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz praktyków ubezpieczeń, wywodzących się z PZU S.A. Mamy ufność, że przydatność tej pozycji docenią studenci...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Sposób myślenia i działania
Józef Perenc

Marketing. Sposób myślenia i działania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji....
pozycja niedostępna