pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jonah Berger

Jonah Berger - autor


okładka książki - Magiczne słowa
Jonah Berger

Magiczne słowa

Książka. Wydawnictwo: Bellona ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Bestseller New York Timesa , prawa sprzedane do 15 krajów! Prawie wszystko, co robimy, opiera się na słowach. Za pomocą słów rozmawiamy, zgadzamy się, kłócimy się i godzimy. Słowa nas łączą i dzielą. Słowa sprawiają, że liderzy przewodzą,...
27.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić,...
39.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie
Jonah Berger

Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie...
37.61 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Efekt wirusowy w biznesie
Jonah Berger

Efekt wirusowy w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych...SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.- Ale dlaczego o niektórych produktach czy...
pozycja niedostępna