pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
John P. Kotter

John P. Kotter - autor


okładka książki - Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Eureka i co dalej... Wpadłeś na świetny pomysł Zamierzasz go wdrożyć Najpierw musisz go OBRONIĆ! Jestem na TAK! Masz dobry pomysł Ułatwiający ludziom życie, podnoszący dochody Twojej firmy, taki, który zmieni oblicze świata A może po prostu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sens pośpiechu
John P. Kotter

Sens pośpiechu

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Prawdziwe zmobilizowanie to pochodzące z wewnątrz pragnienie dążenia naprzód i osiągania natychmiastowego zwycięstwa. Osoby zmobilizowane są nadzwyczaj czujne. Codziennie przychodzą do pracy z zamiarem osiągnięcia czegoś ważnego i rezygnują...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie
John P. Kotter, Dan S. Cohen

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Ewolucja i transformacja. Od organizacyjnej małpy do homo administro Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak przeprowadzić transformację firmy
John P. Kotter

Jak przeprowadzić transformację firmy

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się owizji przyszłości icelach strategicznych, ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą,...
pozycja niedostępna