Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Wiechoczek
Joanna Wiechoczek - autor
Joanna Wiechoczek
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes; Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli...
24.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Customer engagement is a customer s voluntary contribution of resources to a firm s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes...
pozycja niedostępna
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego...
70.27
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni