pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Wiechoczek

Joanna Wiechoczek - autor


okładka książki - Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel

Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Customer engagement is a customer s voluntary contribution of resources to a firm s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego...
pozycja niedostępna