pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Tokar

Joanna Tokar - autor


okładka książki - Ocena kompetencji metodą Assessment i Development Center
Joanna Tokar

Ocena kompetencji metodą Assessment i Development Center

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Autorka przedstawia tematykę oceny pracownika metodą Assessment Center i Development Center. Od lat najwyższą skuteczność w procesie selekcji, sięgającą według różnych źródeł nawet 80%, daje procedura Assessment Center. Skuteczność tej metody wynika...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rekrutacja liderów przez pryzmat kultury organizacji. Profil kompetencyjny lidera przyszłości
Joanna Tokar, Karolina Oleksa-Marewska

Rekrutacja liderów przez pryzmat kultury organizacji. Profil kompetencyjny lidera przyszłości

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka pomoże osobom rekrutującym rozpoznać profil kompetencyjny pożądanego menedżera-lidera, nie tylko w odniesieniu do uniwersalnych wyzwań przyszłości, ale przede wszystkim potrzeb i wartości organizacji, wyznaczonych...
44.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Właściwy kurs. Od białego kołnierzyka menedżera do żółtej koszulki lidera
Joanna Tokar

Właściwy kurs. Od białego kołnierzyka menedżera do żółtej koszulki lidera

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja adresowana jest do studentów zarządzania, menedżerów i wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć zjawisko jakim jest przywództwo. Książka jest wynikiem kilkuletniej pracy autorki w charakterze trenera, konsultanta ds. HR i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Samodoskonalenie menedżerów rozwój kompetencji przywódczych
Joanna Tokar

Samodoskonalenie menedżerów rozwój kompetencji przywódczych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, prof. UMCS: Podjęta przez Autorkę problematyka ma charakter nowatorski i trafnie wypełnia lukę w polskiej literaturze naukowej. [ ] Publikacja posiada walory naukowe, polegające na wieloaspektowej analizie...
pozycja niedostępna