pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Dzieńdziora

Joanna Dzieńdziora - autor


okładka książki - Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej
Joanna Dzieńdziora, Mateusz Grzesiak, Magdalena Wróbel

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy...
42.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Model kompetencji współczesnego lobbysty
Joanna Dzieńdziora

Model kompetencji współczesnego lobbysty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód lobbysty funkcjonuje od dawna,...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ocenianie Pracowników. Ujęcie teoretyczne i praktyczne
Joanna Dzieńdziora

Ocenianie Pracowników. Ujęcie teoretyczne i praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Powyższe opracowanie poświęcone ocenianiu pracowników zaliczam do zbioru publikacji będących odpowiedzią na współczesne wyzwania stawiane organizacjom przez szczególne cechy warunków ich funkcjonowania. Poszerza ono możliwości rozumienia...
pozycja niedostępna