Księgarnia »
Indeks autorów »
Jerzy Schroeder
Jerzy Schroeder - autor
Jerzy Schroeder (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka; Publikacje opracowań naukowych przygotowywanych przez pracowników Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i zagranicznych uczelni współpracujących z naszą Uczelnią. Czasopismo w języku angielskim, ukazuje się dwa razy w...
pozycja niedostępna
Jerzy Schroeder (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka; Publikacje opracowań naukowych przygotowywanych przez pracowników Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i zagranicznych uczelni współpracujących z naszą Uczelnią. Czasopismo w języku angielskim, ukazuje się dwa razy w...
pozycja niedostępna
Jerzy Schroeder (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka; Seminars of doctoral students and assistants in Lubniewice are organised under co-operation between The Viadrina European University and The Poznan University of Economics. Since the beginning the organiser`s aim was to create an...
pozycja niedostępna
Jerzy Schroeder (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka; Zeszyty Naukowe nr...
25.99
Wyślemy w czasie: 24 h
Jerzy Schroeder
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Podręcznik omawia podstawowe zasady i metody umożliwiające rozpoznanie sytuacji istniejącej w otoczeniu przedsiębiorstwa i pozwalające na usprawnienie procesów decyzyjnych w sferze marketingu międzynarodowego. Książka polecana jest nie tylko...
pozycja niedostępna
Krzysztof Fonfara, Marian Gorynia, Eugeniusz Najlepszy, Jerzy Schroeder
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Autorzy książki dokonali selekcji prezentowanych w niej zagadnień. W czasie jej pisania starali się przestrzegać dwóch założeń. Z jednej strony chodziło im o prezentację najbardziej istotnych i reprezentatywnych poglądów występujących w...
pozycja niedostępna