Księgarnia »
Indeks autorów »
Jay Conrad Levinson
Jay Conrad Levinson - autor
Shane Gibson, Jay Conrad Levinson
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z...
pozycja niedostępna
Jay Conrad Levinson
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Najlepsza reklama za (pół) darmo Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej Jak mierzyć skuteczność reklamy Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega...
pozycja niedostępna
Jay Conrad Levinson
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę,...
pozycja niedostępna
Jay Conrad Levinson
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K. Gallagher
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię....
pozycja niedostępna