pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jarosław Królewski

Jarosław Królewski - autor


okłakda ebooka - Algokracja. Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?
Jarosław Królewski

Algokracja. Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom...
94.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - ALGOKRACJA. Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?
Krzysztof Rybiński, Jarosław Królewski

ALGOKRACJA. Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (...
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław Królewski, Paweł Sala(red.)

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że...
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław Królewski, Paweł Sala

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Bestseller Nowe wydanie Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst...
pozycja niedostępna