pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Janina Przybysz

Janina Przybysz - autor


okładka książki - Budowanie relacji z klientem biblioteki
Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.)

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach
Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz

Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświęconych: - zarządzaniu strategicznemu - planowaniu strategicznemu - zarządzaniu marką - zarządzaniu jakością w bibliotece szkoły wyższej. Po książkę...
pozycja niedostępna