pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jan W. Wiktor

Jan W. Wiktor - autor


okładka książki - Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor (red.)

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja marketingowa
Jan W. Wiktor

Komunikacja marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych
Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług
Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor

Marketing usług

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Jan W. Wiktor

Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień. Uhonorowana Nagrodą Indywidualną...
pozycja niedostępna