pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jan Rymarczyk

Jan Rymarczyk - autor


okładka książki - Finanse biznesu międzynarodowego
Jan Rymarczyk

Finanse biznesu międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka ma charakter studium teoretyczno-praktycznego. Autor przechodzi od analizy problemów w skali makro, tj. globalizacji finansowej, do zasadniczych kwestii związanych z finansami przedsiębiorstw...
pozycja niedostępna

okładka książki - Handel zagraniczny.. Organizacja i technika
Jan Rymarczyk (red.)

Handel zagraniczny.. Organizacja i technika

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes międzynarodowy
Jan Rymarczyk

Biznes międzynarodowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa
Jan Rymarczyk

Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autor rozpoczyna wyjaśnianie procesów umiędzynarodowienia od przedstawienia podstawowych pojęć, definicji i teoretycznych zagadnień. Następnie przechodzi do omówienia różnych strategii działania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i...
pozycja niedostępna