pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Jan Kreft - autor


okładka książki - Władza algorytmów BR
Jan Kreft

Władza algorytmów BR

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy władzy społecznych algorytmów.Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim...
50.11 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Władza misjonarzy. Zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej
Jan Kreft

Władza misjonarzy. Zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Popularnonaukowa; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technologii, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie mającej przywrócić harmonię technologicznego raju na...
27.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Władza misjonarzy. Zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej
Jan Kreft

Władza misjonarzy. Zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Mechanika, technika; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technologii, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie mającej przywrócić harmonię...
29.68 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
Jan Kreft

Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O magii uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Władza platform Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
Jan Kreft

Władza platform Za fasadą Google, Facebooka i Spotify

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O magii uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
Jan Kreft

Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O magii uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Władza algorytmów.  U źródeł potęgi Google i Facebook
Jan Kreft

Władza algorytmów. U źródeł potęgi Google i Facebook

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Facebook. Oblicza i dylematy
Jan Kreft (red.)

Facebook. Oblicza i dylematy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Facebook. Oblicza i dylematy to książka o imperium przyjaciół czyniącym świat lepszym, platformie łączącej ludzi, ale i nietransparentnej korporacji wykorzystującej pracę dwóch miliardów użytkowników w biznesowych celach....
40.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Koniec dziennikarstwa jakie znamy. Agregacja w mediach
Jan Kreft

Koniec dziennikarstwa jakie znamy. Agregacja w mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy - pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przyszłość dziennikarstwa radiowego
Bogusław Nierenberg, Jan Kania, Jan Kreft (red.)

Przyszłość dziennikarstwa radiowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Na popularność radia wpłynął jego plebejski charakter. Miało ono tę przewagę nad gazetą, że mogli z niego korzystać również analfabeci, a warto pamiętać, że sto lat temu, nawet w krajach rozwiniętych, nie wszyscy potrafili...
pozycja niedostępna

okładka książki - Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami
Jan Kreft

Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną społecznościową fasadą równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych
Jan Kreft

Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Ewolucja strategii tranmedialnych korporacji transnarodowych to pionierska nie tylko w krajowym wymiarze, rozprawa o zarządzaniu globalnymi podmiotami medialnymi. Dotyczy ona m.in. fundamentalnego...
pozycja niedostępna