pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jan Fazlagić

Jan Fazlagić - autor


okładka książki - Szkoła przyjazna kreatywności. Czynniki sukcesu
Jan Fazlagić

Szkoła przyjazna kreatywności. Czynniki sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Pedagogika; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji...
55.25 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Poradnik Innowacyjnego samorządowca
Jan Fazlagić

Poradnik Innowacyjnego samorządowca

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się wiele sukcesów i spektakularnych dokonań. Jednak czas biegnie szybko i rzeczywistość rodzi nowe wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy dotąd, kreatywności oraz innowacyjności...
40.91 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywni w biznesie. Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie? Co robić, aby byli szc
Jan Fazlagić

Kreatywni w biznesie. Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie? Co robić, aby byli szc

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved - i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacyjne zarządzanie wiedzą
Jan Fazlagić

Innowacyjne zarządzanie wiedzą

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą.Publikacja...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing szkoły
Jan Fazlagić

Marketing szkoły

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Know-how w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Jan Fazlagić

Know-how w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Bank pomysłów i inspiracji Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania) Najlepsze warunki dla transferu wiedzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w polskiej oświacie
Jan Fazlagić

Zarządzanie wiedzą w polskiej oświacie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wiedza ma podstawowe znaczenie dla rozwoju gospodarczego w XXI wieku. W obecnych czasach działalność ekonomiczna nie polega wyłącznie na przetwarzaniu surowców na użyteczne produkty, tak jak miało to miejsce w XIX i XX wieku. W gospodarce opartej...
pozycja niedostępna