pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Rudewicz

Jacek Rudewicz - autor


okładka książki - Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Jacek Rudewicz

Marketing miast i regionów. Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński

Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozwój zrównoważony wielkich miast w Polsce
Jacek Rudewicz

Rozwój zrównoważony wielkich miast w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Głównym celem opracowania jest zdiagnozowanie i ocena zgodności z założeniami zrównowa­żonego rozwoju tempa oraz procesów rozwojowych 19 wielkich miast w Polsce (19 miast rdzenio­wych obszarów metropolitalnych) i znaczenia dla tego...
pozycja niedostępna