Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Kall
Jacek Kall - autor
Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Sztuka / Moda; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda; Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą....
47.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników,...
pozycja niedostępna
Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej....
pozycja niedostępna
Karolina Janiszewska, Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako...
pozycja niedostępna
Jacek Kall, Monika Hajdas
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach...
pozycja niedostępna
Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności...
42.85
Wyślemy w czasie: 24 h
Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda; Jak zaistnieć w umysłach klientów Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w...
pozycja niedostępna
Jacek Kall, Bogdan Sojkin
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Na globalnych, konkurencyjnych i zmieniających się rynkach współczesnej gospodarki wiele podmiotów przypisuje fundamentalne znaczenie zarządzaniu produktem, a w szczególności określeniu jego roli, znaczenia i pozycji w kształtowaniu struktury...
pozycja niedostępna
Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka; Prace Habilitacyjne nr...
pozycja niedostępna
Jacek Kall
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka; Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna....
pozycja niedostępna