pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Kall

Jacek Kall - autor


okładka książki - Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Sztuka / Moda; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą....
47.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
Jacek Kall

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marką
Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan

Zarządzanie marką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej....
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia reklamowa
Karolina Janiszewska, Jacek Kall

Strategia reklamowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie portfelem marek
Jacek Kall, Monika Hajdas

Zarządzanie portfelem marek

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama
Jacek Kall

Reklama

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności...
42.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall

Jak zbudować silną markę od podstaw

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Jak zaistnieć w umysłach klientów Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie produktem. Teoria, praktyka, perspektywy
Jacek Kall, Bogdan Sojkin

Zarządzanie produktem. Teoria, praktyka, perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Na globalnych, konkurencyjnych i zmieniających się rynkach współczesnej gospodarki wiele podmiotów przypisuje fundamentalne znaczenie zarządzaniu produktem, a w szczególności określeniu jego roli, znaczenia i pozycji w kształtowaniu struktury...
pozycja niedostępna

okładka książki - Tożsamość marek należących do sieci detalicznych. Prace Habilitacyjne 19
Jacek Kall

Tożsamość marek należących do sieci detalicznych. Prace Habilitacyjne 19

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Silna marka. Istota i kreowanie
Jacek Kall

Silna marka. Istota i kreowanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna....
pozycja niedostępna