pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Iwona Lupa-Wójcik

Iwona Lupa-Wójcik - autor


okłakda ebooka - Social Media strategicznie wprowadzenie
Iwona Lupa-Wójcik

Social Media strategicznie wprowadzenie

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media” Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na...
47.20 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Iwona Lupa-Wójcik

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie, w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie...
pozycja niedostępna