pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Iwona Lupa

Iwona Lupa - autor


okładka książki - Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Iwona Lupa

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Iwona Lupa

Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i...
pozycja niedostępna