pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Iwan Setiawan

Iwan Setiawan - autor


okładka książki - Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i...
63.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić...
45.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych,...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET
W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze...
pozycja niedostępna