pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ireneusz P. Rutkowski

Ireneusz P. Rutkowski - autor


okładka książki - Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych
Ireneusz P. Rutkowski

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie produktu
Ireneusz P. Rutkowski

Strategie produktu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania
Ireneusz P. Rutkowski

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic
Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych. Prace Habilitacyjne 22

okładka książki - Marketingowe systemy informacyjne w handlu
Ireneusz P. Rutkowski

Marketingowe systemy informacyjne w handlu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W handlu systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z fizyczną dystrybucją i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych). Książka opisuje, w jakim...
pozycja niedostępna