pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ilona Penc-Pietrzak

Ilona Penc-Pietrzak - autor


okładka książki - Strategiczne zarządzanie marketingiem
Ilona Penc-Pietrzak

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne zarządzanie marketingiem
Ilona Penc-Pietrzak

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego studentów konsultantów i menedżerów oraz tych którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia biznesu i marketingu
Ilona Penc-Pietrzak

Strategia biznesu i marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Równie ważną rolę spełnia w nowoczesnym przedsiębiorstwie marketing, który kreuje jego rozwój i umożliwia osiągnięcie sukcesu. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię marketingową, która...
pozycja niedostępna