pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ilona Bondos

Ilona Bondos - autor


okładka książki - Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Ilona Bondos

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie,...
39.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są...
32.44 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
Ilona Bondos

Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle...
pozycja niedostępna