pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Henryk Mruk

Henryk Mruk - autor


okładka książki - Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981-1989
Michał Guć, Henryk Mruk, Jan Tarnowski (red.)

Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981-1989

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Historia / Polska / PRL; Rok wydania: 2020; Oprawa: Zintegrowana;
Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981–1989 to ewenement wydawniczy na polskim rynku. Po raz pierwszy tak kompletne dzieło dotyczące polskiej poczty podziemnej zostało opracowane w sposób naukowy. Wyznacza ono...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama a postawy prozdrowotne. Ujęcie ekonomiczno-prawne
Marzena Barańska, Henryk Mruk

Reklama a postawy prozdrowotne. Ujęcie ekonomiczno-prawne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Henryk Mruk, Beata Stępień

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: Broszurowa;
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketingowe zarządzanie apteką
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk

Marketingowe zarządzanie apteką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Henryk Mruk

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala...
73.01 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej
Henryk Mruk

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza rynku
Henryk Mruk

Analiza rynku

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich wykorzystanie do przewidywania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic
Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikowanie się w biznesie
Henryk Mruk (red.)

Komunikowanie się w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Uwarunkowania i instrumenty
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch...
pozycja niedostępna