pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Harry Beckwith

Harry Beckwith - autor


okładka książki - Ty, Spółka Akcyjna. Sztuka autopromocji
Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith

Ty, Spółka Akcyjna. Sztuka autopromocji

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor klasycznych bestsellerów New York Timesa i Business Week : Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie Sztuka przeprowadzania ankiet Kreowanie nazwy i marki Podtrzymywanie relacji z klientem Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet...
pozycja niedostępna

okładka książki - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów....
pozycja niedostępna