Księgarnia »
Indeks autorów »
Halina Szulce
Halina Szulce - autor
Halina Szulce, Jacek Chwałek, Wiesław Ciechomski
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03. Omówiono zagadnienia, takie jak: znaczenie i organizacja handlu, funkcje i formy handlu detalicznego, punkt sprzedaży...
pozycja niedostępna
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Halina Szulce, Barbara Borusiak, Magdalena Małkowska-Borowczyk
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Podręcznik do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
pozycja niedostępna
Halina Szulce, M. Florek, Tomasz Żyminkowski
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
pozycja niedostępna
Halina Szulce
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka; Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze...
pozycja niedostępna
Halina Szulce, Karolina Janiszewska
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka; We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii oraz wysokim poziomem konkurencji kluczowe znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem...
pozycja niedostępna
Halina Szulce (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Zeszyty Naukowe nr...
17.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omówieniu dwóch...
pozycja niedostępna
Halina Szulce (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka; W książce przedstawiono wielość instrumentów ekonomicznych pozwalających na ograniczenie ryzyka w rolnictwie. Instrumenty te, co autorzy próbują wykazać, nie są wyłącznie domeną działań rządu, lecz leżą także w zasięgu odpowiednio zorganizowanych...
pozycja niedostępna