Księgarnia »
Indeks autorów »
Halina Mrazek
Halina Mrazek - autor
Halina Mrazek
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Gimnazjum / repetytoria, testy i pomoce; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka; W pierwszej klasie gimnazjum największy nacisk kładziemy na akty mowy, wypowiedzi, teksty, które realizują funkcję impresywną, nakłaniającą. Dlatego w centrum uwagi pojawia się wypowiedź o toku dyskursywnym. W związku z tym ćwiczymy m. in.:...
pozycja niedostępna
Halina Mrazek
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Klasy 4-8. Szkoła podstawowa / klasa 4 / język polski; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Klasa IV to okres stałego pobudzenia aktywności mówienia. Pomaga w tym przywołanie konkretnych sytuacji. Uczniowie, w formie zabawowej, przyjmują role uczestników i widzów wydarzeń. Naśladują sytuacje, których sami doświadczyli, a także...
pozycja niedostępna
Halina Mrazek
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Klasy 4-8. Szkoła podstawowa / klasa 5 / język polski; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka; W klasie V akcent pada na rozpoznanie okoliczności mówienia. Obserwacji podlegają wypowiedzi z intencją jasną, ale szerzej prezentowane są te, w których intencja jest ukryta. Ćwiczenia zwracają uwagę na reguły kulturowych zachowań, które zależą od...
pozycja niedostępna
Halina Mrazek
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Gimnazjum / repetytoria, testy i pomoce; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; W klasie drugiej gimnazjum organizujemy pracę nad tekstem realizującym różne funkcje: informacyjną, wartościującą, perswazyjną. Zachęcamy do rozmów, dyskusji, sporów, negocjacji. Pokazujemy różnice między stylami. Zachęcając uczniów do pisania,...
pozycja niedostępna
Halina Mrazek
Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sp. z o.o. ; Kategoria: Podręczniki / Gimnazjum / klasa 3 / język polski; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; W klasie trzeciej gimnazjum szczególną uwagę uczniów kierujemy na rozpoznawanie i wyrażanie różnych intencji oraz sposoby manipulowania odbiorcą w różnych tekstach. Doskonalimy poznane wcześniej formy wypowiedzi ustnej i...
pozycja niedostępna