pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Urbanek

Grzegorz Urbanek - autor


okładka książki - Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki
Grzegorz Urbanek

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ziemia Międzyrzecka w przeszłości. Tom XX
Marceli Tureczek, Grzegorz Urbanek

Ziemia Międzyrzecka w przeszłości. Tom XX

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Avalon ; Kategoria: Książki / Historia / Miasta i regiony; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Jubileuszowy, XX tom serii monograficznej Ziemia Międzyrzecka w przeszłości kontynuuje dotychczasową formę wydawniczą. Zawiera materiały ujęte w formie artykułów, komunikatów, biografii, polemik....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wartością i wycena marki. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Grzegorz Urbanek

Zarządzanie wartością i wycena marki. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa
Grzegorz Urbanek

Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa
Grzegorz Urbanek

Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wraz z pojawieniem się nowej ekonomii obserwujemy wzmożone zainteresowanie problematyką związaną z aktywami niematerialnymi i kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw. W ciągu ostatnich dwóch dekad w świecie biznesu dokonała się rewolucja, polegająca...
pozycja niedostępna