pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Mazurek

Grzegorz Mazurek - autor


okładka książki - Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu
Grzegorz Mazurek

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
Grzegorz Mazurek

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek

Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają...
pozycja niedostępna

okładka książki - E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Grzegorz Mazurek

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
MarketingCyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać....
pozycja niedostępna

okładka książki - E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Grzegorz Mazurek

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
MarketingCyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać....
pozycja niedostępna

okładka książki - Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety projekty
Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.)

Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety projekty

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Publikacja udowadnia, jak szerokim tematem jest internacjonalizacja, jak dotyka - nie tylko wertykalnie, ale i horyzontalnie uczelnię - przeplatając się i wnikając w praktycznie każdy aspekt funkcjonowania uniwersytetu. Jej autorami są badacze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zamówienia publiczne w ochronie zdrowia
Grzegorz Mazurek

Zamówienia publiczne w ochronie zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją poruszającą praktyczne problemy zamówień publicznych w ochronie zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem problemów podmiotów leczniczych oraz rynku farmaceutycznego i urządzeń...
pozycja niedostępna

okładka książki - Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Grzegorz Mazurek

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing....
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja w Internecie
Grzegorz Mazurek

Promocja w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Grzegorz Mazurek

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Blog i wirtualne społeczności to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników...
pozycja niedostępna