Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Mazurek
Grzegorz Mazurek - autor
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
81.02
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda; Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
pozycja niedostępna
Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają...
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; MarketingCyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać....
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda; MarketingCyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać....
pozycja niedostępna
Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda; Publikacja udowadnia, jak szerokim tematem jest internacjonalizacja, jak dotyka - nie tylko wertykalnie, ale i horyzontalnie uczelnię - przeplatając się i wnikając w praktycznie każdy aspekt funkcjonowania uniwersytetu. Jej autorami są badacze...
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Prezentowana książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją poruszającą praktyczne problemy zamówień publicznych w ochronie zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem problemów podmiotów leczniczych oraz rynku farmaceutycznego i urządzeń...
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing....
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: -...
pozycja niedostępna
Grzegorz Mazurek
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Blog i wirtualne społeczności to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników...
pozycja niedostępna