pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grażyna Rosa

Grażyna Rosa - autor


okładka książki - Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa

Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Grażyna Rosa

Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Narastające zjawisko nieograniczonego konsumpcjonizmu, odzwierciedlające się między innymi w degradacji środowiska, skłania do redefiniowania polityki ochrony środowiska w szerokim ujęciu i przeciwdziałania temu trendowi. Wiele krajów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Grażyna Rosa

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji - zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii...
pozycja niedostępna

okładka książki - Aspekty rozwoju regionalnego
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

Aspekty rozwoju regionalnego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Wspieranie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego należy do priorytetowych zadań ich decydentów. Na samorządach bowiem spoczywa odpowiedzialność za pobudzanie i kształtowanie rozwoju lokalnego i regionalnego. Aktywność samorządów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym
Grażyna Rosa, Leszek Gracz

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące   zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,   komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Profesjonalna obsługa klienta
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol

Profesjonalna obsługa klienta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich
Grażyna Rosa

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu. Założeniem monografii jest zbadanie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Agnieszka Smalec, Grażyna Rosa (red.)

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się...
26.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk (red.)

Marketing usług logistycznych

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing przyszłości. Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Grażyna Rosa

Marketing przyszłości. Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konsument na rynku usług
Grażyna Rosa (red.)

Konsument na rynku usług

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurencja na rynku usług transportowych
Grażyna Rosa

Konkurencja na rynku usług transportowych

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów...
pozycja niedostępna