Księgarnia »
Indeks autorów »
Grażyna Golik-Górecka
Grażyna Golik-Górecka - autor
Grażyna Golik-Górecka (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych...
pozycja niedostępna
Grażyna Golik-Górecka (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w...
pozycja niedostępna
Grażyna Golik-Górecka
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka; W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc...
pozycja niedostępna