pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Gerald Zaltman

Gerald Zaltman - autor


okładka książki - Metafora w marketingu
Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman

Metafora w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku
Gerald Zaltman

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych...
pozycja niedostępna