Księgarnia »
Indeks autorów »
Genowefa Sobczyk
Genowefa Sobczyk - autor
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda; Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są...
32.44
Wyślemy w czasie: 7 dni
Genowefa Sobczyk
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: twarda; Monografia koncentruje się na strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw, w której Autorka tworzy wartościowe rozwiązania dla tej właśnie grupy. Globalizacja, konkurencja, zdolności projektowania strategii zmieniły systemy zarządzania...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Problematyka przedstawiona w tomie obejmuje przesłanki i uwarunkowania zachowań rynkowych oraz ich konsekwencje...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk (red.)
Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku
Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Prezentowana publikacja stanowi kolejny, ósmy, numer serii wydawniczej Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Problematyka prezentowanych w nim artykułów obejmuje wybrane zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem, aktualne na...
pozycja niedostępna
Genowefa Sobczyk
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Niniejsza publikacja stanowi kolejny numer serii wydawniczej Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Co roku staramy się prezentować najnowsze wyniki badań nad uwarunkowaniami i przebiegiem procesu transformacji systemowej, ze...
pozycja niedostępna