pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Frank M. Scheelen

Frank M. Scheelen - autor


okładka książki - Osobowość lidera
Brian Tracy, Frank M. Scheelen

Osobowość lidera

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Autorzy udzielają licznych wskazówek i dają proste odpowiedzi na pytanie jak sprostać wyzwaniom XXI wieku. Książka ta dostarcza wartościowych i wypróbowanych metod dzięki którym w życiu prywatnym i zawodowym staniesz się autorytetem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowoczesny menadżer sprzedaży. Poważna inwestycja w strategie XXI wieku
Brian Tracy, Frank M. Scheelen

Nowoczesny menadżer sprzedaży. Poważna inwestycja w strategie XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Muza ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału Jak to zrobić Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w książce...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowoczesny menadżer sprzedaży. Poważne inwestycje w strategie XXI wieku
Brian Tracy, Frank M. Scheelen

Nowoczesny menadżer sprzedaży. Poważne inwestycje w strategie XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Muza ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału. Jak to zrobić Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w książce...
pozycja niedostępna

okładka książki - Tak pozyskasz każdego klienta
Frank M. Scheelen

Tak pozyskasz każdego klienta

Książka. Wydawnictwo: Akademia Sukcesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Co sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach czyli jak dogadać się z każdym klientem Może już miałeś do czynienia z czymś takim. Trafia się klient, na którym łamiesz sobie zęby. Angażujesz wszystkie umiejętności, całe doświadczenie, zapał - i nic....
pozycja niedostępna