Księgarnia »
Indeks autorów »
Felicjan Bylok
Felicjan Bylok - autor
Felicjan Bylok, Urszula Swadźba
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Główna teza niniejszego opracowania odnosi się do stwierdzenia, że dwie wiodące i dominujące ideologie, wokół których buduje się rozważania na temat tożsamości współczesnych społeczeństw funkcjonujących w logice demokracji liberalnej praca i konsumpcja,...
pozycja niedostępna
Felicjan Bylok, Urszula Swadźba, Danuta Walcak-Duraj
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Wstęp Znaczenie ładu aksjonormatywnego dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych 1. Istota i rodzaje ładu aksjonormatywnego 2. Anomia społeczna jako jeden z wymiarów dezorganizacji społecznej - naruszania...
43.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Felicjan Bylok, Urszula Swadźba (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Zygmunt Bauman twierdzi, że to konsumpcja zastąpi pracę w wyznaczaniu pozycji społecznej. Jego zdaniem w społeczeństwie konsumpcyjnym wszystko jest zmienne i niestałe. Najważniejsza jest umiejętność...
pozycja niedostępna
Magdalena Bsoul, Felicjan Bylok (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Książka ta ma w moim odczuciu wysokie walory poznawcze. Zaproponowano tu wiele ujęć niebanalnych, pokazujących otwarty wciąż charakter debaty o roli związków zawodowych w procesach...
pozycja niedostępna
Felicjan Bylok
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze - chciałbym ukazać konsumpcję jako...
pozycja niedostępna