pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa Kieżel

Ewa Kieżel - autor


okładka książki - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
Ewa Kieżel, Sławomir Smyczek (red.)

Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Ewa Kieżel

Konsument i jego zachowania na rynku europejskim

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.: - rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, - zachowania konsumentów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ochrona interesów konsumentów w aspekcie integracji europejskiej
Ewa Kieżel (red.)

Ochrona interesów konsumentów w aspekcie integracji europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad...
pozycja niedostępna

okładka książki - Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Ewa Kieżel (red.)

Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na...
pozycja niedostępna